Kryonovy „Marshmallow Messages“ – březen 2016

Děkuji za tuto radostnou zprávu, paní Katko. ❤

Cesta Lásky

07. 03. 2016

MĚŘENÍ LÁSKY

Veškerá energie, všude ve vesmíru, vždy byla měřena a viděna. Vždy budou způsoby, jak bude možné vidět vzory ve všem. Může to začít jako jednoduché vlny, ale nakonec budou spatřeny elegantní vzory, s lepšími nástroji. Ti, kteří seděli v místnosti s velkými mistry této planety, cítili ohromující lásku a soucit tvořivého zdroje – a ta přichází ve vlnách euforie. To vás přiměje vzlykat radostí, protože jste spojeni se vším. To je energie! Chápete, co říkám? Můžete změřit lásku? Ano! Má vzory a vy ji můžete vidět. Nakonec se otevře celý nový svět.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~
– z Kryonova channelingu „Kvantové vzory (vzorování)“ – 23.1. 2016

14. 03. 2016

ENERGETICKÉ CVIČENÍ

Vyslovte svou pravdu nahlas a afirmujte věci, o kterých věříte, že jsou ve vašem potenciálu.Stávají se tak realitou a čím víc je pro sebe potvrzujete, tím skutečnější se stanou. Věděli…

View original post 440 more words

Autor

jaroslavasvajcrova2014

Narodila jsem se v Plzni. Až do maturity jsem žila v Karlových Varech. Vystudovala jsem Stavební fakultu na ČVUT v Praze, kde žiji dodnes. Později jsem udělala postgraduál na fakultě Soudního inženýrství v oboru oceňování staveb. Do revoluce jsem pracovala ve funkci vedoucího výroby ve vodárně v Podolí. Po revoluci jsem učila odborné předměty na SOU Konstruktivy. Oceňovala jsem stavby u realitní společnosti pro jednu z významných bank ČR. Pracovala u rakouského developera jako projektantka v Autocadu a po té rozpočtovala stavební práce u malé soukromé firmy projektantů. Zabývám se osobním rozvojem A protože čím jsem starší, tím naléhavěji si uvědomuji, že jsme také součástí společnosti, vyjadřuji se také k těmto otázkám.

Zanechat Odpověď

