Člověk ve fyzice

Vědci říkají, že vše je hologram; člověk, země, náš vesmír. Celý náš svět a všechny události v něm, naše myšlenky, naše pocity, naše výtvory, vše je jen světlem, které promítáme na plátno svých životů. Tělo je hologramem stejně jako náš mozek. Není nic, co by nebylo hologramem.

Tím světlem je vědomí. Vědomí mé vlastní (ego), vědomí vyšší (duše) a vědomí veškerenstva, kolektivní vědomí, vesmírné vědomí, vědomí ducha.

Tím plátnem pak je náš vnitřní stav.

Hologram má tu vlastnost, že v každé jeho části je obsažen celek. A to znamená, že každý z nás, bude-li se pohybovat (slova tvoří) správně, dosáhne nejvyššího stavu, řekněme -pozná Boha.

Tím chci říci, že laskavý člověk žije v laskavém světě a člověk zklamaný životem pak ve světě, který jej klame.

Poznání takových dvou odlišně žijících lidí je natolik odlišné, že si mohou přestat rozumět. Často slýchám:  „Jak můžeš být tak pozitivní?“ Chce se mi odpovědět: „Já nejsem pozitivní. Jen takto vidím svět.“ Svět vnímáme prostřednictvím svých vlastních prožitků a zkušeností, a proto se nám takovým i jeví.

 

 

 

Autor

jaroslavasvajcrova2014

Narodila jsem se v Plzni. Až do maturity jsem žila v Karlových Varech. Vystudovala jsem Stavební fakultu na ČVUT v Praze, kde žiji dodnes. Později jsem udělala postgraduál na fakultě Soudního inženýrství v oboru oceňování staveb. Do revoluce jsem pracovala ve funkci vedoucího výroby ve vodárně v Podolí. Po revoluci jsem učila odborné předměty na SOU Konstruktivy. Oceňovala jsem stavby u realitní společnosti pro jednu z významných bank ČR. Pracovala u rakouského developera jako projektantka v Autocadu a po té rozpočtovala stavební práce u malé soukromé firmy projektantů. Zabývám se osobním rozvojem A protože čím jsem starší, tím naléhavěji si uvědomuji, že jsme také součástí společnosti, vyjadřuji se také k těmto otázkám.

Zanechat Odpověď

