Slovné útoky

PROMLUV SI V DUCHU S OSOBOU, KTERÁ TĚ NEVNÍMÁ SPRÁVNĚ.

Vedomie...podvedomie...sny

Nad ráno som mala vo sne scénu dvoch žien, ktoré sa začali pre niečo hádať, ale ich hádka išla až do extrému, na ktorý som sa nevládala už prizerať a tak som zakročila. Videla som, ako ich EGO silno ovláda a oni si ubližujú a chcela som , aby si to tá žena, ktorá hádku vyvolala a útočila uvedomila. Prehovorila som jej do duše, aby  nehovorila niečo, čo ju bude potom trápiť, lebo svojimi slovami veľmi ubližovala a viem, že to tak nemyslela. Zdalo sa, že ma pochopila a uvedomila si, že mám pravdu. Vtom som sa zobudila. Rozmýšľam, čo budem riešiť v najbližších dňoch, či budem pozorovateľom a sekundantom, alebo či ja budem jednou s tých žien a tá časť mňa, ktorá zakročila bude moje vnútro, ktoré ma navedie EGO súboj ukončiť. No uvidíme. A zhodou okolností som natrafila na tento článoček:

View original post 308 more words

Autor

jaroslavasvajcrova2014

Narodila jsem se v Plzni. Až do maturity jsem žila v Karlových Varech. Vystudovala jsem Stavební fakultu na ČVUT v Praze, kde žiji dodnes. Později jsem udělala postgraduál na fakultě Soudního inženýrství v oboru oceňování staveb. Do revoluce jsem pracovala ve funkci vedoucího výroby ve vodárně v Podolí. Po revoluci jsem učila odborné předměty na SOU Konstruktivy. Oceňovala jsem stavby u realitní společnosti pro jednu z významných bank ČR. Pracovala u rakouského developera jako projektantka v Autocadu a po té rozpočtovala stavební práce u malé soukromé firmy projektantů. Zabývám se osobním rozvojem A protože čím jsem starší, tím naléhavěji si uvědomuji, že jsme také součástí společnosti, vyjadřuji se také k těmto otázkám.

Zanechat Odpověď

