Mooji: Nemějte starosti vůbec o nic

Zítra se štěstí nedočkám, musím ho prožívat teď.

Cesta Lásky

View original post

Autor

jaroslavasvajcrova2014

Narodila jsem se v Plzni. Až do maturity jsem žila v Karlových Varech. Vystudovala jsem Stavební fakultu na ČVUT v Praze, kde žiji dodnes. Později jsem udělala postgraduál na fakultě Soudního inženýrství v oboru oceňování staveb. Do revoluce jsem pracovala ve funkci vedoucího výroby ve vodárně v Podolí. Po revoluci jsem učila odborné předměty na SOU Konstruktivy. Oceňovala jsem stavby u realitní společnosti pro jednu z významných bank ČR. Pracovala u rakouského developera jako projektantka v Autocadu a po té rozpočtovala stavební práce u malé soukromé firmy projektantů. Zabývám se osobním rozvojem A protože čím jsem starší, tím naléhavěji si uvědomuji, že jsme také součástí společnosti, vyjadřuji se také k těmto otázkám.

Zanechat Odpověď

